Premium Performance Racing tiim:

2013
Paraku pole meie võidusõidu auto viimasel poolaastal teinud muud kui rännanud oma uude koju,kus on tal puhtam ja parem keskkond valmistumaks 2014 hooajaks. Hetkel on kogu aeg ja ressursid panustatud uue töökoja tekkimisse ning laienemisesse, seega on võistlusauto hetkel kannataja poolel.

Plymouth Valiant

Niipalju on tehtud, et olemas on korralik TF727 toorik käigukastiks kuid ka silmapiiril on pommikindel Lenco käigukast. Teeme otsuse selle valiku osas lähiajal ning liigume sealt edasi. 727 puhul on tegemist 3-käigulise automaatkäigukastiga, mis küll loomulikult saab endale uue race suunitlusega komponendid, sealhulgas manuaalse aju. Samuti on kohustuslik välja vahetada trummlid billet alumiinium trummlite vastu. Seda põhjusel, et meie mootor töötab üle 10.000 pöördel minutis ja malmtrummlid ei pea lihtsalt sellisele tsentrifugaalkoormusele vastu ning kipuvad kildudeks purunema. Tulemuseks selline vaatepilt:

Üks suuri miinuseid autom. kasti puhul on õige turbiini leidmine. Loomulikult on tegu custom made turbiiniga, mille “stall speed” peab olema väga täpses vastavuses meie auto kaalu ning mootori jõukõveraga. Numbriliselt eeldab meie mootor 7″ läbimõõduga ja ca 6500-7200 RPM stall speediga turbiini. Välja on valitud kaks custom turbiini tootjat ning otsuse langetame lõplikult kui käigukasti osas on lõplik valik tehtud.

Lenco käigukastist- tegu on sisuliselt 4 eraldi (kokku 4 käiku edaspidi) seksioonist kokkupandud manuaal käigukastiga. Lenco käigukastid on tuntud kui oma olemuselt “pommikindlad”. Suured plussid meie jaoks on: äärmiselt töökindel ning 4 käiku, mis annab suurepärase jõukõvera ärakasutuse rajal (loe: saab mootorit pidevalt ülemises pööretevahemikus hoida). Miinuspoolelt tooksin välja siduri. Antud käigukastiga müüakse kaasa 3 lamelliga sidur. Sidur aga oma olemuselt, arvestades meie autot (loe:stardime ca 6000 pöörde juures paigalt ) ei ole Eesti liberadadel parim valik ning paneb meid suure seadistusmure ette.

Pidamise leidmine stardis võib saada äärmiselt raskeks. Jah, Soomes või mujal arenenud dragrace riikides pole liimirajal sellest probleemist juttugi, meie radadel aga küll, eriti veel kui kapoti all on lähes 1000hp ning auto kaal 1t suurusjärgus.

Seega mõtlemisainet on ning sellega ka hetkel tegeletakse. Stay tuned…


2011/2012
Ettevalmistustööd täna algavaks Motoshowks (28-30.09.12). Tule uudista autot ja räägime sulle kõigest lähemalt. 

Plymouth Valiant

Kuna puudusid täpsemad plaanid ning ka finantsilised vahendid, seisis Charger ligi aasta täielikult puutumata. Nagu ka vana vein, muutus Charger aastaga paremaks ja teda hakati ihaldama Soomes, kus mulle pakuti suurepärast vahetusvarianti – Chargeri vastu pesuehtne Outlaw klassi võistlusauto!

Georgi auto

Seda loomulikult “roller” kujul ( ilma mootori ja käigukastita ). Olles seda autot aga paaril korral võistlustel näinud ning teades kui hea masinaga on tegu ei mõelnud ma just pikalt. Deal toimus sama kuu sees ning nüüdseks on uus projekt veerenud meie talli!

Plymouth Valiant

Siinkohal soovin suured tänudsõnad öelda heale sõbrale Jyrki Aukio`le, kes meid Timo Kaislaga kokku viis ja muutis selle deali võimalikuks!

Loe edasi

Autost ka – tegemist on täielikult toruraamile ehitatud kiirendusautoga, mille kere matkib `64 aasta Plymouth Valiant`i. Tagasillaks on backhalfitud Mark Williams, vedrustuse eest hoolitsevad double adjustible QA1 coil over amordid. Lisaks tuli autoga kaasa kaks Optima kuivakut ning täiskomplektne parda tulekustutus süsteem nagu ka pidurdusvarju komplekt. Olenemata sellest, et Valiant on juba loomult väike ja kitsas kere on sinna alla ära mahutatud ühed suurimad tagaslikid, mida 15″ velgedele pakutakse!

Plymouth Valiant

Edasised sammud –

1. tuleb ümber teha istme kinnitused / turvavööde kinnitused ning oma iste paigaldada

2. CNC pingis teha uus ja sobilik gaasipedaal ( kahepidise töötamisega )

3. installeerida esimesed coil-overid ning esirattad

4. tagasild alt ära, liivapritsi ning värvimisse

Edasi tuleb leida vahendid, et soetada vastupidav käigukast ning õige stall speediga turbiin, peale mida saaks hakata mootorit paika mõõtma ja kinnitusplaate tegema

Team ET SLAYER


2008/2009
Alustasime esiosast – kogu nina sai maha kistud, paigaldamisel/ehitamisel on uus tulesein, uus pidurisüsteem, uus roolisüsteem. Töö käib selle nimel, et asendada raskest rauast esinina VFN firma “ProStreet” ühes osas mahakäiva plastninaga. Samuti lähevad liivapritsist kui ka värvikambrist läbi nii esimene poolraam kui ka kõik muud esisilla osad.

Küljeklaasid vahetusid spetsiaalse 3mm paksuse pleksklaasiga. Üüratu hunniku klaasitõste mehanismide ja muu ebavajaliku arvelt saime ka uksed tunduvalt kergemaks.

01.02.2009 üks suursponsor leitud! Igaks juhuks veel nime ja ettevõtet ei avalda, kuna pole otsest luba. Jääb üle soovida vaid tohutult suured tänusõnad!!! Tänu sellele sponsordealile saime lasta käiku projekti, mille märksõnaks on Dodge R5/P7

Liuzzo
Engine

Tegemist on euroopas esimese sellelaadse mootoriga! Ehitatud on ta spetsiaalsele race mootoriplokile, mille nimeks R5 ning mis annab small block mootorile võimaluse püstitada väga kõrgeid tulemusi loodetavasti ka drag racingus ja astuda tugevalt kannale big block meestele. Korraliku comboga ei ole probleem saavutada vabalthingavana tulemuseks 1.8-2.3hp kuuptolli kohta! Lihtsaimalt öeldes on tegemist NASCAR sarjas kasutatava mootoriga. Vahe on vaid selles, et nukkvõll, surveaste ja veel mõned nüansid, mida me siinkohal ei avalda on viidud läbi, muutmaks mootorit rohkem drag racing sarja iseärasusi arvestavaks.

Mootori “ülemine ots” nagu juba mainitud on Mopar P7.  MSD billet jagajat käitab Jesel hammasrihma süsteem, nukkvõlli ja väntvõlli ühendab samuti Jesel tootja hammasrihma süsteem, kogu klapiajam on loomulikult firmalt Jesel ( http://jesel.com), billet väntvõll firmalt Bryant Crankshaft ( http://www.bryantracing.com/, forged kolvid pärinevalt firmalt BME ( http://www.bmeltd.com/  ) Forged kepsud firmalt Carillo  ( http://www.cp-carrillo.com/ ), Barnes ( http://www.barnessystems.com/ ) firma 5-stage kuivkarter õlitussüsteem, karburaatoriks loomulikult Race Demon (meie enda ETS edasiarendusega) 1050cfm.

Mootor arendas dyno pingis rahulikus setingus üle 840 hobujõu ja redline on üle 10.000 RPM-i!!! Mootor on ehitatud võtma vastu ka väikest NOS-i ülelaadimist kui selleks peaks vajadus olema. Nagu mainisin on antud mootori puhul tegemist suhteliselt “stock” lähedase lahendusega kui seda üldse R5/P7 mootori puhul võib nii nimetada, mille teatud komponentide asendamine näiteks – sheet metal sisselaskega ning 2 X karburaatoritega, stroker kit`ga jne muudaks juba “killer” small block mootori veelgi jõulisemaks.

Liuzzo Brothers Racing kogemuste põhiselt toodaks antud small block sel juhul lähedale 1000hp ja seda vabalthingavalt! Tuletan meelde, et see EI ole big block! Kui veelgi õli tulle valada,siis turboülelaadimisega on analoogsed mootorid saavutanud USA-s jõunumbreid ligi 1600hp!!!

Igatahes ootame pikkisilmi mootori Eestisse saabumist…

Mootor on Eestis! Kõik paistab visuaalselt nagu lubatud. Ka õlivann sai alt ära keeratud ning visatud pilk peale ka saaledele…tulemus samuti hea. Ei jõua ära oodata esmakäivitust….

R%

Loodetavasti saab antud mootoriga teoks rida unistustusi – püstitada kiireim ET ja kiirus Small Block mootoriga vähemasti Baltimaades ning olla tippkonkurentsis Eesti Meistrivõistlustel.

Võistlusklassi sihiks on võetud “Pro-street”

Momendil käib töö arvuti taga, SolidWorks programmiga, et disainida vajaminev tagumine toruraam alates esimestest poolraamidest ning teha läbi ka tugevusarvutused ja testid.

Stay tuned…

2006/2007
Tegeleme ka ise tihedalt mootorispordiga ja alaks oleme valinud Drag Racing`u. Sõitsime ühe hooaja “bracket” klassis, mis meile esmalt tundus parim olevat. Hetkel käib aga auto tugev ümberehitus, kuna õnnestus saada teamile toetaja, tänu kellele sai võimalikuks vägagi konkurentsivõimelise uue mootori soetamine.

Siiski kahjuks nii 2009 kui ka 2010 aasta hooaeg jääb meil vahele. Nagu küll mainitud on uus mootor juba olemas, valmis ning ka dyno stendi läbinud. Kuid mootor üksi ei tee veel võistlusautost-võistlusautot. Tuleb sisse viia  ka rida  muid suuremaid muudatusi (uus tagasild, kõrgema stall speediga turbiin, race 727 käigukast, “flip” auto esiosa, uus elektrisüsteem, turvapuur…), mis omakorda nõuavad suuri kulutusi. Kuna enamus raha kahjuks tuleb siiski omast taskust viidab see auto valmimist tublisti.
2009 võistlushooajal olen aga abiks mitmel tuttaval mehaaniku rollis ning püüan võistlustel kaasas kanda ka mingit osa meie pakutavatest toodetest, mida on ka soovi korral võimalik kohapealt osta.

Väike ülevaade Tartu sõidust, kus olid all läbi kulunud slikid ning käigukast tembutas…

Meie galerii

Meie toetajad

EgotarGrupp  TeadusparkAutoga vanni Veebiturundus

Tahaksid ka enda ettevõtet reklaamida?

Oleme avatud pakkumistele. Käime võistlemas Baltimaades ja Soomes
ning meie autot näevad väga paljud inimesed, kes on huvitatud
autodest ja mootorispordist.

Pakume reklaampinda nii teami bussil kui ka võistlusautol.
Toeta Eesti mootorisporti ja reklaami enda firmat.

Helista 5591 9704 (Georg Noor)
info@premiumparts.ee